Heb je een klacht?

In onze praktijk proberen wij elke dag onze patiënten een mooi en functioneel gebit te geven. Wij hechten daarbij erg veel waarde aan de kwaliteit van onze behandelingen, een prettige sfeer en een goede verstandhouding met onze patiënten. Desondanks kunnen er natuurlijk misverstanden of gevoelens van onvrede ontstaan. Als dat aan de orde is, horen we dat graag van u. We kunnen dan samen in gesprek om te kijken waar het beter kan en om met je na te gaan, wat maakt dat je ontevreden bent.

Het doel van de klachtenregeling is samen te zoeken naar een manier om je onvrede weg te nemen. Daarnaast willen we graag leren van eventuele fouten en proberen we altijd onze zorg te verbeteren. Klachten kunnen gaan over de behandeling of onze medewerkers. In alle gevallen vinden we het heel belangrijk dat je je klacht kenbaar maakt aan ons.

In geval van een klacht kun je dat direct aangeven aan de orthodontist of één van de andere medewerkers. Melden via e-mail of per telefoon mag natuurlijk ook.

Het kan zo zijn dat je ontevreden bent over je behandeling. We horen graag van je terug waar je ontevreden over bent. We kunnen samen in gesprek om te kijken waar het beter kan en om met je na te gaan, wat maakt dat je ontevreden bent. Zo kunnen we samen tot een oplossing proberen te komen. Laat het ons weten via onderstaand formulier of neem contact op via e-mail of telefoon.

Heb je contact opgenomen, maar zijn er nog steeds vragen over de behandeling, dan kun je contact opnemen met de KNMT Klachtenservice. Deze klachtenservice voldoet aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Klachtenformulier

Fields marked with * are required